Jo!

Avui …

Avui per mi! Perquè just avui, 27 de desembre, fa 28 anys que vaig treure el cap!

2012.11.02_ParcAgulla 04

Per molts anys a mi mateixa!

G R À C I E S a tots aquells que esteu al meu costat i estimo!! (Res de posar noms. Aquells/es als qui llegir la frase anterior se li hagi posat un somriure a la carona … que se den por nombrados! jeje). De debó que no sé pas què faria sense vosaltres!

Petonarros ben dolços!

7 comentarios en “Jo!

  1. MOLTES FELICITATS!!!!
    A la millor filla que una mare hagués sommiat tenir!!!
    A la millor companya que un colega pogués tenir!!!
    A la millor amiga que qualsevol voldria tenir al seu costat!!!
    A la millor persona que tothom hauria de conèixer!!!
    A la millor…!!!
    Per la seva generositat, bondat, empatia, simpatia, alegria…
    Per fer les coses fàcils!!!
    Per molts anys a la persona que els que estem al seu costat tenim la sort de comptar en la seva vida…!!!
    T’estimo!
    Victòria

  2. Tal día como hoy, nació un angel, x suerte sus padres decidieron ponerle de nombre ALBA (sí, Angel para una niña como que no y Angela…..mejor no). Aunque no sé si realmente existen, ella es lo más parecido a lo que yo imagino que es un ángel; buena, bondadosa, sincera, sentimental, guapa, responsable, guapa, lista, guapa…. A veces un poco demonio también, pero hasta eso me gusta, jeje. Felicidades y gracias por llegar a nuestras vidas, somos unos afortunados por haberte conocido y por tenerte a nuestro lado. Te quiero.

  3. He pasado unas navidades estupendas contigo y quiero que seas muy feliz. Y que me dejes pintar más dibujos y que vayamos a hacer algo divertido y precioso como tu. Feliz cumpleaños!!

  4. Yo no puedo superar lo que han dicho los demas porque llevan toda la razón del mundo, así que muchísimas felicidades cuñá! Pasalo bien hoy que te lo mereces, un beso! :)

  5. Tard, molt tard, masa tard…
    O no. Mai es tard si ens enrecordem sempre, no sols un dia o una hora, si sempre estas present, si sempre estas dintre, si sempre ets lo primer.
    Felicitats filleta meva. Gracies per estar, desde fa 27 anys (noooooo, 28, jejeje), una gran dona, una dona guapa, orgullos de tot el que fa. Pasio de pare?, noooooo.
    Petonets, Alba reina del meu cort…

  6. un altre que també va tard… i que encara espera poder-te tibar de les orelles. Se que les dues anem sempre liades pero per molts anys que facis compta amb mi pel que necessitis ;). T’estimo reina!!!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *